Når privat initiativ overtrumfer offentligt betalte projekter
Facebookgruppen “Hornsherred - landet mellem fjordene” har kæmpesucces.
To ildsjæle Britter Bjørnholt og Søren Bjørn Hansen har af egne midler skabt en promovering af Hornsherred der umiddelbart er langt mere effektivt end det kommunalt støttede turist kontor.
Over 100 besøgende om dagen, søger oplysninger om Hornsherred.
VÆKST-Team Frederikssund ønsker Britter Bjørnholt og Søren Bjørn Hansen held og lykke fremover over en stor TAK for en inspirerende indsats.
Således slår privat initiativ offentligt, giver vækst og arbejdspladser ved at flere turister søger til Herredet.
Et uskyldigt spørgsmål?
Hvorfor er Frederikssund Turistbureau, med kommunale midler i ryggen ikke på facebook???
Læs mere her: http://hornsherred.lokalavisen.dk/herredets-private-turistinformation-/20130717/artikler/707179799/2161
Ingen kommentarer:
Send en kommentar